onsdag 27. oktober 2010

Hei hei:)

Nå skal jeg også prøve meg som blogg skriver:) Siden jeg er ganske elendig på data, er jeg rimelig fornøyd med å ha laget en blogg helt alene:) 
 Men jeg blir vel flinkere etterhvert:)

Litt om meg: Jeg er er ei jente på 26 år, lykkelig gift og mamma til ei nydelig jente på snart 3 år! Jeg er også 7mnd på vei med ei lita tulle til:) Så min blogg kommer til å handle mest om hverdagen og mine barn! Kanskje jeg kommer i kontakt med andre mødre også??
Siden jeg er en veldig ærlig og følelsesladet, kommer min blogg til å preges av dette! Her kommer alt til å komme rett fra levra:)
  Jeg er fortiden sykmeldt fra jobben min på h&m, så jeg har god tid til å blogge! Håper dette hjelper til med å få tiden til å gå litt fortere:)
Ha en fin dag videre

6 kommentarer:

  1. Nå kan man kommentere hvis jeg har gjort det riktig da:)

    SvarSlett
  2. Moro med blodd - kommer til å følge med her :)
    Tenk at du allerede er 7 mnd!

    SvarSlett
  3. Jeg mente så klart blogg da :)

    SvarSlett
  4. Flott! Jeg følger med, du må skaffe deg sånne annonsører, da kan du bli rik har jeg hørt:)) Fint bilde av deg, Søta. Men er du 7 mnd på vei på bildet?mer bilder, jatakk!:)

    SvarSlett
  5. Så koselig at dere vil følge med:) Hehe, kan hende jeg får utløp for en del gravid hormoner, men det vet vel dere alt om??:)
    Nei, Mari så heldig er jeg ikke! På dette bildet er jeg bare tre mnd på vei. Flere bilder kommer:)

    SvarSlett
  6. Jammen meg imponert over deg, jeg, Hilde :-) Du kan mer enn du tror, vet du :-) Klem :-)

    SvarSlett