lørdag 30. oktober 2010

En herlig dag:)

Idag har det rett og slett hvert en fantastisk dag:) Og det må jeg innrømme at jeg ikke hadde forventet akkurat idag..Siden Petter har jobbet hele dagen. Etter at Hedda fylte to år, har hun vært rimelig trassig og kranglete til tider. Særlig har hun testet meg til det fulle, siden jeg er like sta og tempramentsfull som henne. Vi har hatt våre krangler og jeg har syntes det har vært så utrolig vondt og leit.. Men de siste ukene har vært så mye bedre.
Og idag har mor og datter hatt en flott dag!:) Vi startet dagen med å se tegnefilmer og spise frokost i pysjen til "langt"på dag. Så dro vi på bading i røverdalen:) Ikke en ensete krangel i hele dag og alt har gått på skinner:)Og den nydelige prinsessa mi avsluttet dagen med å fortelle meg: " Du er bestevennen min du, mamma") Det bare smeltet hjertet mitt. Det er så fantastisk å være mamma:)!
Håper alle andre har hatt en like fin dag som meg og nyt resten av helgen med familie og venner. Det skal iallefall jeg:)
    • Verdens herligste jente <3

2 kommentarer:

  1. God morgen :-) Så godt å høre at det har snudd da ;-) Så utrolig koselig sagt av Hedda. *smelt* Kanskje vi får besøk av ei skummel frøken i dag??! Vi har fremdeles litt godteri igjen ;-) Håper dere får en fin dag i solskinnet ;)
    Klem!

    SvarSlett
  2. Herlig med slike dager :) De er gull verdt!
    så flott bilde av Hedda!! søt jente!

    SvarSlett