mandag 22. november 2010

Hedda 3 år!

Hedda fyller 3 år 24. nov og i helgen har vi feiret henne med familien. Dagen startet tidlig, da Hedda visste at hun skulle få pakke av oss da hun våknet. Hun ble veldig fornøyd med gaven, et lundby dukkehus. Og ville at pappa skulle bygge det med engang:)
Siden vi er en stor familie, ble det fullt hus. Og Hedda elsker det. Hun fikk masse fine gaver, ble sunget for og lekte masse med sine store, tøffe fettere. Så hun hadde en kjempe dag:)





Jeg er ingen baker, men jeg ble så fornøyd med cupcake`ene jeg lagde denne gangen. Fant oppskriften på skikkelig amerikansk frosting fra en annen blogg. Den var veldig god, og jeg fikk mye skyrt for den:) Så jeg tenkte jeg skulle dele den med dere:


                                   Frosting:

  • 125g usaltet smør
  • 1.25 dl melk
  • 2-3 t-skjeer vaniljesukker
  • to pakker melis (kanskje mer)
  • konditorfarge om ønskelig
Smøret bør ha rom tempratur. Da er det enklere å jobbe med. Alt skal blandes sammen med en mikser, begynn med halvparten av melisen. Juster etterhvert for å få riktig konsistens. Jeg brukte to pakker, men skal bruke mer neste gang for å få den enda stivere. Prøv på en cupcake for å se om den holder formen. Det skal være veldig stiv.


  Neste helg skal vi feire med alle vennene våres og
deres jeneter. Så da blir det skikkelig jente bursdag.
Ha en fin dag:)

1 kommentar:

  1. Nyyyydelige Hedda som har blitt så stor frøken! Hele 3 år siden hun kom til verden. Tiden går så utrolig fort!!
    Så fine kaker, Hilde! Flink er du :-)
    Vi gleder oss til bursdagsfest på søndag!!
    Klem :)

    SvarSlett