torsdag 4. november 2010

Hedda sitt Rom.

Da vi fant ut at vi skulle bli flere, måtte Hedda få nytt rom nede i kjelleren. Var først veldig skeptisk til det, men det har gått så bra. 
Her måtte vi også pusse opp. Skulle egentlig bare male, og ta bort et skap. Men da vi tok bort skapet, måtte vi plutselig både tapetsere og legge nytt gulv. Jeg hater at folk gjør ting halveis når de først skal gjøre noe. Heldigvis er Petter veldig nøye!!:)  Og jeg synes det ble kjempe fint når det ble ferdig:)





Jeg har blitt veldig fan av wall stickers. Det er jo så kjekt og lettvint. Og kan lett tas bort eller byttes hvis man blir lei det. Isteden for å måtte male eller tapetsere på nytt. Det store treet har jeg bestilt på nettet og sommerfuglene er fra Ellos. 
Til jul, har jeg veldig lyst til å feste lysgilandere rundt på senga til Hedda, men vi får se om det blir noe av. Petter er ikke helt enig:/ 

4 kommentarer:

  1. Så fint rom Hedda har fått da :) Kjekke slike klistremerker til veggene, de gjør mye!

    SvarSlett
  2. JA,jeg synes de er veldig lettvinte:) Har du noen blogg du da Stine??

    SvarSlett
  3. Et skikkelig prinsesserom!! Lysslynge er jo så fint da, og med den senga hun har går det jo an å dandere det så fint! Du får trumfe igjennom! Åhlens og Nille har, tror jeg :-)

    SvarSlett
  4. Så fiiiint rom Hedda har fått <3

    SvarSlett