mandag 3. januar 2011

2011!!

Da har det jammen meg blitt 2011! 2010 har gått utrolig fort, men det kommer vel også det nye året til å gjøre. Rikke er fremdeles inne i magen og ser ut til å trives litt for godt, spør du meg! Men jeg er veldig glad for at hun nå blir et januarbarn. Men nå begynner jeg å synge på siste verset av tålmodighet, så håper det ikke er så veldig lenge til vi har henne her hos oss:) 

I jula har vi kost oss masse som familie! Spist sene frokoster, gode middager og tatt dagene som de har kommet. Har fått vært mye med familie og venner. Vi har vært ute og gått på ski og prøvd ut det nye akebrettet til Hedda. En kjempe fin jul. På selve julaften var vi hos foreldrene mine i hov. Det var veldig koselig. Hedda fikk møte nissen også. Men det tok ikke lang tid før hun skjønte at det var en morfarnisse!!:) Hun ble da veldig lettet, siden hun var redd for den ordentlige nissen.






   Vi feiret nyttårsaften alene i år, siden det ikke var så lett å planlegge noe. Men vi koste oss kjempe masse allikevel vi. Pyntet oss og spiste god middag. Hedda syntes det nesten var mer stats med nyttårsaften enn julaften. Vi gikk ut i sju tiden og fyrte opp noen raketter så Hedda skulle få se. Det var veldig stas, men aller mest likte hun stjerneskuddene hun fikk holde. Og at vi var ute når det var mørkt.



 Da vi kom inn etter rakettene ville Hedda danse med pappaen sin. Hun så askepott på julaften, og har blitt vedlig interisert i prinsesser i det siste. Hun holder sløret fra kjolen sin foran ansiktet sånn som askepott gjorde.:) De var så søte:)


Som dere ser, så sprekker jeg snart:) Please, Rikke, nå kan du bare komme!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar