mandag 20. desember 2010

Hjemmedag med Hedda.

Idag har jeg holdt Hedda hjemme fra barnehagen. Hun haddde feber hele helgen, så vi tenkte det var lurt med en dag å komme seg på. Sånn at vi slipper noe mer før jul (eller til jul, for den sakskyld). Hun har vært seg selv igjen idag uten feber. Og da krever den damen å bli aktivisert:) Først måtte hun bli med mamma til legen. Noe som var veldig spennende, siden hun fikk høre de små hjerteslagene til lille Rikke. Så dro vi på plantasjen å kjøpte en sånn aktivitetsboks for barn med masse juleting. Så vi fikk laget lenker, kort, kurver og annen pynt. Det var veldig morro. Både for mamma og Hedda faktisk.
  Så fikk hun lov til å sminke meg med min sminke, og seg selv etterpå! Det var veldig spennende, og hun var opptatt en stund. Etter det ble det en tur i badekaret.. Kan vel si at det trengtes etter all sminkingen.
Vi har også sett på Linus i svingen og kost oss masse idag! Må passe på å få noen sånne dager før Rikke kommer, og alt blir annerledes. Men håper at jeg og Hedda får gjort litt sånn allikvel da;)





 Ellers har vi hatt en innholdsrik helg, denne helga. På fredag ble jeg 27 år og ble sunget for hele dagen av Hedda. Hun hadde tilogmed informert alle i barnehagen, så når jeg hentet henne ble jeg gratulert av alle ungene. Koselig:) 
På lørdag var vi i bursadg til lille Vilde, som feiret ett års dagen sin:) Det var kjempe koselig, men det var her Hedda fikk feber. Så vi måtte dessverre dra alt for tidlig. Resten av dagen lå vi på sofaen med syk Hedda. Hun blir så veldig kosete når hun er syk, og hun sover av seg feberen.
På søndag var vi i barnedåp for min lille niese, som jeg og Petter også er så heldige å få være faddere for. Desverre måtte Hedda bli hjemme med bestemor og bestefar som barnevakter, men hun koste seg nok like mye med det. Det var veldig koselig i dåp. Og Lille Linnea var så nydelig og snill hele dagen.
Så helgen gikk utrolig fort, og nå er det bare fire dager igjen til jul:) 
Ha en flott kveld videre.

1 kommentar: