søndag 5. desember 2010

Herlige søndag.


Idag har det vært rake motsetning til forrige innlegg. Jeg har hatt en FANTASTISK søndag. Det begynte med at jeg fikk sove lenger idag tidlig, og attpå til kom min snille mann og datter med frokost på senga til meg:) Også hadde de varmet opp huset til 24 grader da jeg sto opp!


Så sløvet vi en stund inne, før vi  kunne gå ut en tur! Endelig en dag med tempratur under 15 grader. Tror både barn, dyr og voksne hadde godt av litt frisk luft idag. Man merker det iallefall på Hedda at de ikke har vært ute på en uke hverken i barnehagen eller hjemme. Håper det kan holde seg sånn noen dager til.

 Og etter en stund gikk vi inn og spiste varme boller, julekaker og kakao. Og tente det 2. lyset i adventstaken. Hedda synes det er veldig viktig at vi synger tenn lys sangen, men jeg må nok innrømme at mye av teksten har gått i glemmeboka. Da er det godt man har internett.

                   Tenn lys!
Tenn lys, to lys skal brenne for kjærlighet og tro,
for dem som viser omsorg og alltid bygger bro.
Må fanger få sin frihet og flyktninger et hjem.
Tenn lys for dem som gråter og dem som trøster dem.












 Resten av ettermiddagen har vi tilbrakt hos svigermor og svigerfar. Som innviterte på fersk suppe og delig kjøtt. Petter sin livrett. Så det har vært en kjempe fin søndag dette her. I morgen skal jeg og Petter til Ikea og handle inn litt møbler til Rikke sitt rom. Blir koselig med en liten biltur med mannen min. Uten barn :) 
Ha en kjempe fin søndags kveld. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar